fredag 29. august 2008

jeg gleder meg til ikveld, selv om det er kaldt og jeg kommer til å dø. men da kan jeg hvertfall dø lykkelig, i frognerparken, med en pølse i hånda, og den andre hånda på grillen.

idag gjorde jeg alle engelskoppgavene mine (med oransj pen, da ble jeg glad) og læreren min sa at jeg var veldig flink og aktiv i timene, både skriftlig og muntlig. da ble jeg enda gladere, siden hun hata meg litt ifjor.

vi hadde frisbee i gymmen idag, og om fire år ser dere meg og tine på tv; vi snakker ol i frisbee. lett. (vel, om vi ikke dør idag.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Frognerparken WTF? Skulle ikke vi være i Middelalderparken?

Anonym sa...

flinke maren.

marn sa...

åsmund: hihi vi ombestemte oss

mariell: hihi til deg og. søta :D

Daniel Ha Gen sa...

Fy faen så gøy frisbee er.

Anonym sa...

har dere engelsk i to år?

/fredrikke

marn sa...

dani: JA :DDD

fredrikke: jeg har det som valgfag ♥