lørdag 2. august 2008

let's fall in love

jeg må bare begynne med å si gratulerer med dagen til siri. nevermind at hun hadde bursdag i forrige uke. vi feira nemlig det i frognerparken idag, med alt for mye mat og svære muffins som jeg lagde på en halvtime, siden jeg sov i oslo igår selv om jeg ikke skulle det. hm. men uansett. jeg har en fin historie om de muffinsene: jeg hadde ikke melk, og måtte låne melk av den blinde naboen min som jeg aldri har snakka med før. ok, det var historien.

i frognerparken fikk vi forresten laksepølser! noen som har smakt laksepølser? jeg har ikke smakt det, og dør sannsynligvis hvis jeg smaker det nå, siden de har liggi i sola i seks timer. anyways. imorgen skal vi til operaen, siden jeg og audun aldri har vært der. sondre kommer også hjem, så det blir koz. og hvis noen vil leke med meg så er jeg i byen HVER DAG fra åtte til ti, mens jeg hater verden og venter på toget. ellers så har jeg fri den 11. det er ikke så lenge til.

ps: bare jeg som ler av bildene jeg poster? :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

lakse pølsene smaker dritt. jeg klarte ikke å få ned en liten bit en gang. skrekkelige greier! D:

Daniel Ha Gen sa...

Kalkunpølser er de eneste pølsene jeg liker.

Jeg prøver å le av bildene, men jeg klarer det bare ikke. Nå er jeg riktignok en kald sjel med et hjerte av sten.
Sant. :(

elvira sa...

jeg ler!

men skal du ikke gratulere meg da? bare siri som du har gratulert før?:( SKUFFA

Anonym sa...

IKKE SMAK PÅ LAKSEPØLSENE!!! De smaker veldig æsj!