mandag 18. august 2008

søøøøøøte lisa kommenterte at jeg blogga alt for sjeldent. eheh det er fordi jeg har jobba HVER DAG i det siste, og senere vært ute med folk fra jobben, så jeg har ikke rukket å tenke noe særlig, og jeg synes ikke kebabdejter og mcdonalds med folk jeg ikke kan navnet på er så spennende. men nå har jeg nevnt det, så håper det gjorde noen glade!

bloggen min er visst allerede alt for emo, ifølge enkelte, men jeg må bare si det. dette skoleåret er tidenes verste, til tross for at jeg husker hvordan det var å sove to timer før fem timer naturfag, etterfulgt av to timer geografi. jeg har kommet i klasse med BARE jenter, mener å huske to gutter, men de telles ikke siden jeg ikke husker hvem de er. læreren vår er tidenes kjipeste, vi slutter ti over tre hver dag, fordi skolen har bestemt seg for å endelig gi oss mer friminutt. problemet er bare at skolen er en byggeplass; vi har ikke kantine, og ingen steder å være. eh?

i tillegg husker jeg ikke hvordan det er å ha fri, så idag har jeg bare sovet, etterpå skal jeg sykle (må også nevne at jeg jogga etter jobb både lørdag og søndag), og jeg har ingen planer resten av uka. what to do?

8 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er mer emo, bare se: alle mine beste venner har flytta, bortsett fra en. jeg tok det useriøst i fjor, og må derfor gå første året en gang til. jeg kom i klasse med pubertale gutter, gutter som ikke så ut til å ha nådd puberteten enda. og et japsepar som så ut til å være rundt tredve. jeg likte ikke jentene heller. og læreren min snakker ikke norsk. i mårra skal jeg spise boller med dem i fire timer.

Anonym sa...

jeg er enda mere emo: jeg satt meg randomly ved siden av en jeg ikke liker noe særlig i dag siden jeg kom sent og alle andre plasser var fylt opp. så sier læreren vår (som forresten er tidenes dølleste og alltid får meg til å sovne) at disse plassene blir våre resten av året. what??? barnskole much eller? javel, og så sier hun at vi fra nå av heller ikke får snuse, verken inne eller UTE, hva faen? de har laget et eget sted for røykere å stå å dampe og forsøple og så får ikke jeg gå rundt med en liten klump under leppa, ikke ute engang? (ikke at jeg kommer til å følge regelen eller no, men det er prinsippet..) vi får heller ikke spise eller gå på do i timen, men jo forresten, vann får vi drikke.. for det bråker ikke så mye som for eksempel juice.. hva faen..

igjen, hva faen???

marn sa...

emmely: AWW. min ene beste venn har flytta, og jeg synes det er jævlig. jeg føler med deg. det positive er at du er mye kulere enn de andre i klassen din. det negative er at du ikke får noe særlig ut av det hvis alle er tapere. ehehe.

anonym: JEG FØLER MED DEG OG. hva er greia med å ikke få snuse? jeg har faktisk ikke hørt noen sånne regler på skolen min. det eneste er at vi må røyke inne på et eget område, men det kan jeg leve med. haha, hvilken skole er dette? i forhold til at jeg skal bytte skolem liksom, så er det greit å vite hva jeg skal unngå.



noen fler som vil være med på emo-konkurransen?

Anonym sa...

Jeg blir med!
Jeg kom i klasse med så godt som bare kule folk og får en MacBook fra skolen:)

Vant jeg?

Anonym sa...

æh. æsj! skjer med at det er så mange jenter overalt? jeg takler ikke klasser med masse jenter. håper virkelig at klassen min består av noen gutter. men i fjor besto den av bare jenter. så det er en mulig sutregrunn fra min side. men sånn ellers gleder jeg meg! hallo, jeg skal til en ny by med masse kule folk :D

Anonym sa...

jobba i frivillig-innsjekkinga. så rart jeg ikke så deg ;S

Anonym sa...

jobba i frivillig-innsjekkinga. så rart jeg ikke så deg ;S

marn sa...

åsmund: ja gratulerer! premien er å få dra på 22 med meg i kveld. woho

line aurora: HELDIG. altså i år, ikke i fjor. hihi. jeg vil også til ny by med nye mennesker. og det skal jeg kaaanskje neste år. hvis jeg tør, heh.

julie: ikke så rart, når vi jobba heeelt forskjellig. haha, typisk