onsdag 27. august 2008

jeg har en sånn gatelykt utenfor rommet mitt. siden jeg flytta til vestby i fjerdeklasse, har den irritert meg hver gang jeg har lagt med for å sove. lyset er etsende, og jeg har aldri sett greia med å sette en gatelykt rett uttafor et vindu i andre-etasje. jeg har lukket persienner, hengt opp tepper, gjemt meg under dyner og hatt ting foran øynene, men jeg veit at lykta er der, så det hjelper egentlig ikke. men akkurat nå synes jeg lykta er fin, til tross for at jeg ikke har på meg linser, og øynene mine etser når jeg ser bort på den. (for jeg må jo se på den.)

greia er at lykta alltid har vært der, selv om det irriterer meg. hadde jeg hatt en blogg for fem år siden, hadde den garantert vært fylt opp med hvor mye jeg hata lykta (og hvor stygge briller jeg hadde). men som tidligere nevnt, så har jeg tenkt til å flytte om under et år nå. og hva gjør jeg da? jeg kommer ikke til å ha noen irriterende gatelykt, eller noe annet som irriterer meg ved vestby. jeg finner selvfølgelig nye ting å irritere meg over, det gjør jeg alltid, men jeg skjønner det bare ikke. det er nesten et år til, men jeg føler ikke at jeg er klar før om ti. hjelp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor skal du flytte? Hæææ

Anonym sa...

du er kjempesøt når du er så opptatt av lykta di.

Anonym sa...

jeg skjønner veldig godt hva du mener! jeg er egentlig ikke klar for å flytte, jeg heller ..selv om jeg allerede har flytta. damn. de siste ukene på tjøme var bare fantastiske, og alt ved tjøme var helt perfekt. typsik!

Anonym sa...

godt du kjenner de iallefall da, hvis ikke hadde du gått glipp av noe. Marvin Gaye her også<3

Anonym sa...

Jeg har også gatelykt utenfor vinduet. gatelyktER faktisk, tror jeg. De er ikke veldig irriterende, bortsett fra når den ene drev og blinka sakte, det var ganske irriterende.

Anonym sa...

Få Humlesnurr til å fange lyset i lighteren sin da vel. Da-ah.