lørdag 2. august 2008

kjære mamma. takk for at du begynte å lese bloggen min. kgid

19 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, aaw. know how you feel.

meg sa...

betyr det at du slutter? :(

Anonym sa...

sux.. asss.. bytt navn på bloggen da vel;) <3

Anonym sa...

awww <'333 stakar marenpus

Anonym sa...

eid

Anonym sa...

NM i emo innlegg.
Cry me a river.

marn sa...

seff slutter jeg ikke. dette betyr bare at jeg kommer til å legge ut om sexlivet mitt og juge om at jeg er rebell fremover. røyka hasj på jobb idag ass (leser du kommentarene også, mamma?)

gratulerer truls, du vinner konkurransen ved å være gay.

Anonym sa...

ughhh jeg håper aldri mamma og pappa begynner å lese min blogg :/ suxx bigtime. MEN IKKE SLUTT Å BLOGGE!

Anonym sa...

"MEN IKKE SLUTT Å BLOGGE!" kommer 3 timer etter at hun har sagt "seff slutter jeg ikke.". jeg savner evnen til å lese.

Anonym sa...

hihihi. sånt er KJIPT. husker mamma fant bloggen min (nei, hu fant ikke sjøl. var faktisk ei "venninne" av meg som fortalte hu om den, fysøren...) rett etter at jeg hadde lagt ut et bilde av meg liggende i en sofa. fint det. hu ble temmelig sinna, selv om at jeg hadde på meg klær. heldigvis har hu ikke titta innom igjen, ettersom jeg fortalte at hu ikke har lov. :)

hvordan fant du forresten ut at mammaen din har vært innom?

Anonym sa...

Gay er gøy. Regnbuer 4 ever. Now have me excused, I have to go fuck some gutteræv.

Anonym sa...

jeg har akkurat det samme problemet. en gang jeg så på blogger på nettet fant jeg mamma sin. fyfaen

marn sa...

jeg liker at jeg har fått sånne sure kommentatorer som andre bloggere har <3

lisa: jeg mobba nettopp en kamerat for det samme. så skjedde det med meg. haha

line aurora: jeg har sagt at hun ikke får lov. men tviler på at hun bryr seg om det, egentlig.

hun sa det :)

truls: kom hit a, baby

siri: naken?

Anonym sa...

Hei mar1! du r skikkelig ql. sqle ønske vi vr bestisser. Hilsen aslak

Anonym sa...

skjerp deg. hilsen mamma.

Anonym sa...

hihihi.
eg snakkar aldri om bloggen min framfor mine foreldre. det hadde vore katastrofe.

kondolerar.

Anonym sa...

ARTIG: snoking på facebook fører til dette; eg kjenner òg Ida(Elisabeth)!

Anonym sa...

du marn du? du får liksom lov til å skrive flere innlegg, da. hallo. får litt snær åghhh inni meg når det ikke dukker opp nye innlegg her.

heidi sa...

pappa leser min blogg. noe som er greit. fordi han er kul :) prøv å se positivt i det, hint om noe du vil ha. kanskje du får det:D det gjore ialefall jeg!