fredag 15. august 2008

turn into something

jeg begynte nettopp å gråte av latter over hvor desperat jeg er. fordi jeg vil flytte til oslo, men for å få borteboerstipend må jeg begynne på skole i oslo, noe jeg vil, men som gjør at jeg ikke får være med til tyskland med skolen jeg går på nå. så ble jeg dritfrustrert og visste ikke hva jeg skulle gjøre, før jeg kom på at jeg egentlig ikke ville til tyskland.

noen som vet om en bra videregående skole ikke så langt fra oslo sentrum, hvor man ikke må ha så alt for mye over tre i snitt for å komme inn? og er det noen som vil bo i kollektiv med meg? alt jeg trenger er plass til senga mi og internett. resten er all yours (bortsett fra kjøkkenet og badet og sånn. og jeg ser gjerne at du har med deg en tv, da jeg nettopp ga min til mamma). og er det noen som har en jobb til meg? jeg søkte nettopp på jobben til julie, men føler meg litt stalker, og har en følelse av at jeg ikke får den. og jeg er fattig (altså; jeg prøver å spare penger, så jeg kan ikke bruke pengene mine, og det gjør meg på en måte fattig. jeg hater å være fattig).

forresten var jeg på oslo fashion week på onsdag. hvem hadde gjetta det?

ellers elsker jeg å jobbe hver dag, jeg elsker at jeg ikke har sett johanne på ca 9 dager, og jeg elsker at skolen begynner på mandag. og jeg elsker å spraye ned veps med jif, spesielt når jeg ombestemmer meg mens de dør, og brekker meg.

1. hva tenker du når du hører ordet grannypantz?
2. hvilken skole går du på?
3. hva er det beste du vet etter jobb?
4. hva har vært det beste med denne sommerferien?

17 kommentarer:

meg sa...

1. shvære utvaska underbukser med blonder på.
2. stavanger katedralskole (eller, jeg er faktisk ferdig der nå! hurra)
3. hæ?
4. å vite at jeg ikke skal tilbake til videregående igjen etterpå.

Anonym sa...

oslo er digg. flytt hit. og inviter meg på inflytningsfest i kollektivet.

1. pantz on mah granny.
2. livets skole (OMFG i cant believe I just said that!!!11)
3. komme inn døra hjemme
4. øya, norwegian wood og uendelig mange øl i sofienbergparken.

Anonym sa...

1. Deg, såklart.
2. Eh, Vestby VGS?
3. Å slappe av.
4. HOVE!

Libéllule sa...

That sound wave your blog! I'm from Argentina. Kisses crazy

Anonym sa...

1. Buksa til en gammel lærer jeg hadde før.
2. Greveskogen vgs (Tønsberg)
3. Ikke jobbe.
4. Slottsfjellfestivalen, og mye mer.

Anonym sa...

1. At du er så fattig at du må starte på et gamlehjem og vaske gamle mennesker med 50 år gamle kjønnssykdommer.
2. Hey, skolen min ble lagt ned.(Eller så skulle jeg gjerne ha flyttet til Oslo med deg, hahaha)
3. Å tenke på hvor mye jeg har tjent, og hva jeg kan kjøpe for den summen <3.
4. Verste sommeren ever.

Anonym sa...

1. Bridget Jones
2. Skal begynne på folkehøyskole i buskerud, 45 min unna oslo. foto linje.
3. slappe av med pcen.
4. hove og london.

Anonym sa...

ååh. jeg fant deg aldri på øya søta :[

Anonym sa...

sonans videregående. ledig rom der jeg nettopp bodde. de trenger folk på godt brød grünerløkka.

Anonym sa...

1.Grannypantz = Bridget Jones truser som går til navlen :-P
2.Fra imorgen, Tangen virderegående i Kr.sand
3.Vist det er stygt vær-kakao og Frustrerte fruer på TV. Fint vær- en god trenings økt :)
4.Det fine været og alle di skjønne folka jeg hat vært med :)

Anonym sa...

Eh, jeg tok liksom bussen fra Lilleborg som ligger i OSLO, og DER har de så høye blokker. Og JO, det var vindstille. At jeg ikke nødvendigvis alltid er rask (jeg er uansett raskere enn deg, jeg løp 60-meteren på åtte blank) var liksom litt av poenget med "raskere enn vinden". I dette tilfellet vant JEG :) Natta.

Anonym sa...

1. åh, ei sånn koselig barnebok jeg var forelska i da jeg var lita. der fikk jeg blant annet for første gang se hvordan ei bestemor så ut under skjørtet.
2. går ikke på enda. men åsane folkehøgskole!
3. da er det deiligst å chillæn i sofaen med animal planet på teven. eller sove. kanskje mest sove. eller spise.
4. åhhove.

Belle sa...

Fin blogg du har! :)

callmebelle.net

Anonym sa...

du blogger altfor sjeldent for tiden! jeg liker at du blogger ofteofte.

anyway, jeg går på nerdeskolen. så der.

elvira sa...

du elsker meg:D<3

elvira sa...

du elsker meg:D<3

marn sa...

LISA: I FIX!

johanne: elsker deeeeeg :D<3