onsdag 30. juli 2008

idag har jeg fri for første gang på fem dager, og alt jeg har gjort er å spise pasta og å lese en bok om noen som er døde. også har jeg sovet og svart på meldinger mens jeg gjorde det. jeg kjeder meg.

imorgen blir derimot bedre. da skal jeg på biblioteket og låne en ny bok, siden døde mennesker er kjedelige, også skal jeg sette meg ALENE et sted jeg synes er fint, så alle kan le av meg mens jeg leser. eventuelt kan jeg prøve å finne på noe med noen. men det er stress.

jeg vil ha cola, men jeg er blakk. hjelp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære dagbok.

Denne dagen har ikke vært som andre dager. Hver gang jeg har tittet på MSN vinduet har nemlig Marn vært på listen, men personlig kommentar "leke?". Jeg tror hun kjeder seg, og jeg syns synd på henne. Når jeg leste bloggen hennes senere, skjønte jeg at hun har virkelig lyst på Cola. Hvis jeg hadde bodd i Vestby skulle jeg ha stukket bort til henne med en halvannen liter iskald Cola.

meg sa...

jeg skal sende deg penger sånn at du kan komme hit til stavanger for her er det masse iskald cola tenk.YO

Anonym sa...

du er heldig som tjener penger.

www.kristinakh.com sa...

jeg er også...blakk

Anonym sa...

du er søt, tusen takk.

eg håpar du finn ei bok som handlar om nokon som lever. og om eg hadde vore der skulle eg ha kjøpt masse cola til deg, det lovar eg.

elvira sa...

du møtte jo meg da:) og sov hos meg i verdens diggeste leilighet og ved siden av meg i verdens diggeste seng:) elsker deg<3