tirsdag 29. juli 2008

i'm just sayin' it...


15 kommentarer:

Anonym sa...

kniiiiis jeg er trøtt og øynene mine går litt i kryss. så jeg leste "månedens prostituerte". mem hælledussan, det kom vel ikke som noe sjokk. du er jo så søt og smilete. :) teit font, though... kan det være comic sans ms? så lenge siden jeg har sett den nå at jeg nesten har begynt å glemme åssen den ser ut.

Anonym sa...

*mennnnnn. hater å skrive feil az.

Anonym sa...

moren min er positiv en deg

Anonym sa...

+mer

Anonym sa...

tehe, så søtt. barnehagestyle <3

Anonym sa...

mmm deillig med comic sans.
ANYWAY, congratusbatsu

Anonym sa...

Åhh, gratulerer Marn! :D

Anonym sa...

awwwwww helt e9 med alt <3

Anonym sa...

det ække comic sans ms, den er rundere

hahha hvem andre hadde fått den liksom
du er jo THE HAPPYFACE!!111

unge: "mamma, jeg har vondt i magen av karusellen :("
maren: "Det Er HeeEeElt Naturlig! :-D :-D :-D"

Camilla Didriksen sa...

Aww, gratulerer! :D Så koselig!

fredrikke sa...

gratulerer med måndens positive ;)

det er jo bra at du elsker at jeg blogger så masse. jeg elsker din blogg og ;)

skal du på øya?

Anonym sa...

SHIT.
hvorfor flytter du til oslo?
jeg er så SYKT misunnelig.

fredrikke sa...

you lucky pig.
jeg skal og på øya.
det blir bra :)
kanskje vi sees?

Anonym sa...

man ser at dette er redigert!

Jellybean sa...

gratulerer ;)