onsdag 23. juli 2008

what else is there

det diggeste jeg vet i hele verden, bortsett fra noen ting, er å være alene hjemme. selv om jeg jobber liek 5 dager i uka nå, er det mad digg å bare komme hjem til ingenting, annet enn mat og cola. johanne kan komme opp midt på natta for å snylte sigg av meg, og sove på en random seng i huset mitt fordi hun ikke orker å gå hjem. jeg kan gå så naken jeg bare orker hele dagen og hele natta, jeg kan høre på the knife så høyt jeg bare orker, jeg kan spise så mye ostepop jeg bare orker (btw, har noen kjøpt ostepop før? det er DRITFLAUT) og jeg kan gjøre alt jeg vil, så mye jeg orker. jeg elsker det.

også elsker jeg johanne seff, som gjør at jeg slipper å være alene. men hun flytter snart. what to do, what to do?

7 kommentarer:

Anonym sa...

ahh man JEG VET! å være alene hjemme sånn i mange dager er så utrolig digggg. synd for meg at mamma og pappa aldri drar sin vei (før i september en gang ._.)

Anonym sa...

start å heng med meg lix. så kan vi ha sex sammen. med ostepop. og the knife

Anonym sa...

Helt enig, ostepop er flaut og kjøpe ! Føler meg som en 8-åring.

Daniel Ha Gen sa...

naken? |:

marn sa...

lisa: mamma og sånn pleier heller ALDRI å dra bort. pluss at jeg har masse søsken. men denne sommeren har jeg vært alene i TRE uker, så shit; nå gleder jeg meg til å flytte.

julie: JEG ER MED SERR :D:D

anonym: TAKK for at det ikke bare er meg!

daniel: hihi seff

Camilla Didriksen sa...

Herlig å være hjemme alene :D

elvira sa...

åååh jeg elsker at du skriver om meg i bloggen din<3
men serr, skal skrive brev til deg hver dag og henge opp bilde av deg over senga mi i danmark<3
og når jeg kommer hjem om ett år skal vi flytte sammen, fordi jeg elsker deg<3