torsdag 24. juli 2008

kjære lesere. er det for ille å selge gratisbilletter til tusenfryd på bussen, fordi jeg har lyst på en jakke? jeg holdt på å spørre noen idag, men kjente at jeg hadde litt selvrespekt igjen. men hva skal man med selvrespekt uansett? noen som vil kjøpe?

jeg er fortsatt alene hjemme, spiser alt for sterk indisk mat og drikker eplejuice fra kartongen, siden jeg pleier å drikke cola fra flaska, men jeg har slutta å drikke cola (tulla, må drikke opp flaskene jeg har i kjøleskapet, siden det var en gave fra johanne og lars, og en fra mamma, og jeg har faktisk respekt for andre mennesker). men jeg skal drikke mindre, for den lilla buksa mi er trang.

og i motsetning til ca alle jeg kjenner, hvertfall to personer, tar jeg ikke bloggepause på sommern, jeg skriver heller fine innlegg som dette når jeg egentlig vil dø etter åtte timer jobb. men hva skal man dø for a? jeg vil heller spise og blogge.

jeg har noen spørsmål til dere forresten:
1. hvor lenge sitter du oppe om natta på sommern?
2. hva slags filmer liker du?
3. hvor jobber du?
4. serr, vil du kjøpe billett av meg? jakka er fin assa

20 kommentarer:

Anonym sa...

1. Jeg sitter oppe til 3-4 :D
2. For øyeblikket liker jeg PS.iloveyou best av alt sånn ca.
3. Jeg jobber på taket til morrrmorr. håhå. eller det er bare i morgen.
4. jeg kunne kanskje gjort det om jeg hadde mulighet til å gå på tusenfryd, men jeg bor i bergen så kan nok ikke det.

Jellybean sa...

1.til jeg sovner
2.film med bra handling av no slag eller no.
3.barnehage, jeg er kul
4.nja, jeg kan være så snill at jeg kan la noen andre kjøpe de?

elvira sa...

1. det vet du ;)
2. det vet du også ;)
3. det vet du ihvertfall ;)
4. det vet du jeg ikke kan. du vet hvor blakk jeg er.

Anonym sa...

1. 3. Pysa.
2. I like the movies that goes into you soul, pushes the button "free to go", leaves, and then calls you an asshole! Thats a MOVIE!
3. I got a dad. FOR HELVETE!
4. Hvor mye selger du de for? I buy two, maybe three, if cheap enough for me!

marn sa...

selger for 200 pr stk. høres dyrt ut, men koster eeeegentlig 310. og jeg er fattig!

Daniel Ha Gen sa...

1. Mellom 1 og 5.
2. Amatørpo..vent.
3. jeg er 15. :(
4. hadde kjøpt hvis jeg ikke hadde bodd langt ute i villmarka <3

Gunhild sa...

Jippi. Spørsmål.

1. 2 ca. Da legger sambo seg som skal
på jobb. Kjedelig å sitte alene.
2. Det er mye rart. Alt fra den gamle
king kong til cloverfield.
3. Jeg jobber for meg selv. F.eks med
sider som gaveguide.no
4. Sorry Borry.

Anonym sa...

1. kommer an på, har sittet oppe til halv 5 lixm.
2. komedier med masse banning og føkk og pupper og kjærlighet, trillere med sanne historier. jeg hater norske filmer
3. hos deg
4. neeeeeh <3<3

Anonym sa...

1. så sent jeg klarer
2. franske kunstfilmer
3. spar beitostølen
4. jeg har ikke tid til gøy i sommer jeg

Anonym sa...

jeg tar 2

Anonym sa...

1. rundt 3-4. som forøvrig er en huge forbedring fra i fjor, hvor jeg døgna MINST en gang i uka og satt oppe til klokka var 6-7 resten av tiden.
2. lol, romantiske komedier :blushface:
3. INGEN STEDER
4. meh, nei. jeg får gå gratis på tusenfryd uten kø på telenordager, så da så.

SUNNIVA sa...

1. nå er klokka snart halv fire. vanligvis har den gått forbi 5..
2. jeg liker costume dramas!
3. jeg jobber på Baker Hansen (blæææ!!!) men kansje snart som mote skribent på en kul nett side!
4. jeg har ikke penger jeg heller! (I tillegg til at jeg hater tusenfryd... hahahah)

men du, se litt på bloggen min a?
hva synes du om mote blogger?

SUNNIVA sa...

joda... men man må begynne ett sted.
Det var bare da vi var små at vi kunne redde hele verden på en gang ;-)
så da starter jeg heller menneskerettigheter!

men du, gøyal blogg. du skrivel veldig fint=)

live life, have a bless.

SUNNIVA sa...

Hurricane Jane av Black kids var det som var tanken bak;-)
så de på Hove, fantstiske de de
dær!

live life, have a bless.

Anonym sa...

1. 2, 3 eller 4.
2. rare og fine filmer.
3. jeg jobber ikke.
4. jeg er blakk, grunnet punktet over.

meg sa...

1. mellom 12 og 5
2. little miss sunshine
3. fretex
4. bor på feil side av landet! :(

Anonym sa...

1. Nå som jeg er kul og alene på sørlandet, sitter jeg oppe til alt mellom to og fem. Når jeg har besøk her blir det vel det samme.
2. Jeg liker det meste, men har en forkjærlighet for fantasy og voksenanime (som i Miyazaki, ikke hentai).
3. I hagen.
4. Nei, sorry ass.

Anonym sa...

nå er jeg hjemme igjen da.
brukt hustler t-skjorta noe da? .p

1. leeenge. sånn 3-4 om natta.
2. dogmefilmer.
3. som mystery-shopper
4. jeg kan ikke :(

/fredrikke

Anonym sa...

1. åh, det spørs jo. da jeg jobba og måtte stå opp klokka fem om morran, la jeg meg klokka to. nå som jeg ikke har jobb, er jeg våken helt til jeg sovner, egentlig. alt fra tre til seks, tipper jeg.
2. den var vrien, jo. fine filmer, triste filmer, morsomme filmer, teite filmer. men ikke så mye action og skyting.
3. jobber ikke! siste dagen var i går, ah.
4. hehe hvis jeg hadde bodd LITT nærmere, så...

Anonym sa...

1. så lenge jeg vil
2. sånne med downs-folk. og studio ghibli-filmer.
3. ark bokhandel
4. nei ):