torsdag 21. august 2008

polaroidkamera

i has it. det tok bare to måneder

17 kommentarer:

Anonym sa...

JEALOUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!111111

men ja cff, såndre skal oxo (L)(L)

Daniel Ha Gen sa...

hey, har ingen problemer med å tenke på jenter uten klær.
Der snakker de ikke, så de er ikke truende/farlige.
Hadde tenkt til å forestille meg bildet ditt med deg uten klær, men det blei så kjedelig. Fint kamera though.

marn sa...

danipuz: åja skjønner. liiiitt kjedelig når alt man ser er et kamera, ja. men hey, nakenbilder med polaroid er ganske classy!

Anonym sa...

6i cam
funker dreadsene dine btw? :D

Anonym sa...

jeg føler meg jævlig gammel (og slightly emo) når jeg sier det, men. i`m bringin sexy back hvis jeg åpner nattbordsskuffen min. der har jeg nemlig et polaroidkamera som har liggi der de siste 6 årene uten at jeg har giddi å kjøpt film til det.

Anonym sa...

ohhh HELDIG
uanz, jeg skal lære meg å leke polaroidkamera i photoshop, så da kan jeg være wannabe poser kul. jepp.

Vi sa...

I love that camera.

elvira sa...

jippi!!:D

Anonym sa...

http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=986660&op=2&o=global&view=global&subj=669436210&id=609332535

Et bilde sier mer enn tusen ord :(

Anonym sa...

Fack, vil jeg ha også :o Men det vil vel alle, så jeg er skikkelig random. Aww.

Anonym sa...

whoop, det er jo enormt.

mitt kamera er mye kulere.

Anonym sa...

Vestby my ass. ;p haha.

marn sa...

ole: nååå funker to av de sånn halvveis. også har jeg en som er tard som legger seg i panna mi :(

anette: ikke så rart hvis ikke du bryr deg da, for det er jo MAD dyrt

lisa: wannabe-poser-kul er okay, siden det er deg. tihi

vi: me too :D

stian: se for deg et bilde som sier: "stian, du er ikke morsom". tog du an?

jannekake: næsj. det er ikke noe verre enn å kjøpe :D jeg fikk det for 200 kroner på ebay. er digg.

martin: neeei. tror de er ganske like, bare at jeg dytter det oppi kamera og har det åpent. det er søtt. elsker'e

alexander: haha greit daa

Anonym sa...

det ligner ganske mye på mitt :)
(ett av mine fire polaroidkameraer vel og merke. hoho)

/fredrikke

Anonym sa...

det ligner ganske mye på mitt :)
(ett av mine fire polaroidkameraer vel og merke. hoho)

/fredrikke

Anonym sa...

jo men nå fikk jeg jo plutselig sykt lyst til å bruke det, men hvor kjøper man film til det? og med mad dyrt...snakker vi...MAAAAD dyrt da?

marn sa...

fredrikke: heldiiii!

anette: vel. det spørs hva du gidder å bruke på noen bilder, men jeg kjøpte 10 nye bilder fra ebay idag, og det kosta 130 kroner, inkludert frakt. og det er rimelig. men jeg syns det er verdt det!