søndag 24. august 2008

you! me! dancing!

for første gang siden juni har jeg fri en hel helg, og goddamn; det er digg. på fredag var jeg på fest i lillestrøm med åsmund og aleksander, også møtte jeg søtingene agnes og julie. det var dritkult i to timer, helt til vi ble kasta ut av en sur nabo, og måtte henge i lillestrøm sentrum. skal definitivt gjøre det oftere.

igår var jeg i byen med verdens søteste bloggere (legg merke til at jeg har blitt skikkelig blogger og bruker ordet "søt" i annenhver setning). julie, ole (julie og ole hadde forresten vært sammen i to måneder igår; gief credz for å ha vært med på å spleise de plz), sondre, pluss mariel og tre andre, som kom sent fordi de måtte på do. vi satt i slottsparken, møtte en fyr fra hove som likte å skrike, spiste sunn mat og snakka dritt. også tok jeg mitt første polaroidbilde!





og når jeg først er igang med å oppsummere, så kan jeg fortelle at jeg idag skal til oslo med siri og lailapuz, og jeg gleder meg, for vi har ikke vært sammen siden liek november. så jeg vedder på at en av de plutselig ditcher. neida tulla dere er veldig stabile hehe. etter det skal jeg på 22, med åsmund, aleks og noen randoms fra lillestrøm og rundt der (jeg har egentlig ikke peiling). og takk til alle som har kommentert i det siste selv om jeg har blogga kjedelig; jeg føler meg dritkul.

ps: ikke hat meg for at jeg også stjal bildene dine, mariel ♥

16 kommentarer:

Seth Cohen sa...

Ole is Pwhetty

Seth Cohen sa...

and I miss Marn.
hakke sett deg på en stund.
selv om. det skal sies at jeg fikk lagt inn et lite vink dagen før jeg flyttet:D

Anonym sa...

Jeg hater deg ikke så veldig! Du er jo så SØT :) 10hihiih

Anonym sa...

digg bilde.
hvor kjøpte du polaroidfilm? :)

lucky pig som henger med bloggere.

/fredrikke

Anonym sa...

søta :]
du får definitivt komme litt oftere på party i lillestrøm.

Anonym sa...

søta :]
du får definitivt komme litt oftere på party i lillestrøm.

Nøve sa...

zupercute. ^^

Anonym sa...

ja hvor kjøpte du film? ebay, i guess? kanskje det er billigere enn 400 kroner.

jeg vil også si søt. søta! du er søt, da.

Anonym sa...

hun jobber inkognito, dama heter astrid :)

jeg fikk ta på henne! og gi henne en klem! :D
jeg døde nesten lykkelig den dagen.

jeg husker deg fra øya, forresten.
du er pen!

Anonym sa...

oi.
takk!
nå blei jeg glad.

hvordan er livet for tida?

/fredrikke

Anonym sa...

oi.
det er jo kjipt.
du kan jo skifte adresse slik at moren din ikke finner den?

/fredrikke

Anonym sa...

heldig med det kameraet der! mamma har heldigvis ikke funnet det ut enda, men en dagen hun gjør det, da gråter jeg. så gøy at du husker den!

Jellybean sa...

søt på bilde jente

marn sa...

andré: he is. and i miss you too baby. synd du bor tusen timer unna, we need to party soon

mariel: FNIZ du og :D

fredrikke: ebay baby. og til den andre kommentaren: jaa, men da kan jeg jo ikke skrive det noe sted lzm, og da mister jeg de leserne jeg har, og da skriver jeg for ingen, ikke mamma engang, og det er jo litt trist.

julie: i will :D

line aurora: 400 for hvor mye? for jeg betalte litt over 400 for 30 bilder. heh det er drøyt. SØTA

thomas: DU ER SÅ HELDIG!!!!!!! og hihi :D

henke: jah, det er så digg!

jenny: du er søt

Anonym sa...

det må være sykt kjipt å ikke få noe av foreldrene. håper ikke jeg får den straffen om jeg blir ferska :(

Cath sa...

så fiiine bilder! [: