søndag 27. juli 2008

and baby i can see you've been fucked with too

ah, den karmaen... idag kom jeg en time for sent på jobb, men fikk allikevel dra to timer før jeg egentlig slutta, fordi jeg skulle møte aleksander og åsmund, noe jeg skriver om senere. først må jeg fortelle om noe jævlig som skjedde på jobb idag. det har seg altså sånn at jeg HATER superfamily. jeg går ut av butikker hvor de spiller superfamily, jeg skrur av radioen når de spiller superfamily (å bytte kanal er ikke et alternativ. som du kan lese senere skjønner jeg meg ikke på radioer, så jeg skrur den heller på igjen etter tre minutter, for et drittband som superfamily kan umulig lage lengre sanger enn det), og jeg whina konstant da jeg ble tvunget til å se superfamily på øya for et år siden (jeg ville ikke være alene). men idag ble jeg altså tvunget til å høre på superfamily.

dagen min starta skikkelig bra (sett bort ifra at jeg kom en time for seint og fikk kjeft og sånn), vi hadde fått radio på butikken jeg sto på, og jeg fikk black kids, the ting things og kanye west etter hverandre, helt til et drittband fra drittmoss måtte ødelegge for meg. og det har seg sånn at radioen som lagde ulydene ikke gikk ann å skru av. altså; jeg fikk ikke til å skru den av, for det var en pute. altså; hvordan skrur man av en pute? nettopp. så jeg måtte høre på superfamily. men etter det kom juntafil, så jeg overlevde.

og etter det fikk jeg dra hjem. hjem = oslo btw, siden jeg hater vestby og johanne ikke er her. men heldigvis møtte jeg tine og sindre, siden åsmund og aleksander hadde glemt å dusje, så jeg slapp å være alene, før jeg dro til lillestrøm for å møte ginger-åsmund og aleksander med mad pene øyne, men det kunne jeg ikke si, for det høres så klisjé ut. dette er forøvrig tredje gang jeg skriver navnene deres på et par minutter, siden jeg er energisk etter å ha spist is. men uansett. vi gikk gjennom hele lillestrøm ca to ganger, før vi dro og så batman. og den var bra. også dro jeg hjem, og ble sjekka opp av en inder på oslo s, som spilte fotball i vestby i 1991. jeg sa at i 1991 ble jeg født, men han fortsatte å snakke. konklusjon for dette innlegget: jeg skal slutte å gå med korte skjørt.

aleksander + åsmund
bilde fra facebook, siden jeg ikke orka å ta opp kameraet mitt fra veska.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Is er godt, men jeg er ikke ginger:)

Anonym sa...

og det var bare aleks som glemte å dusje.

elvira sa...

aww, de er så søte!

marie sa...

det er ikke lett med den karmaen gående =p

Anonym sa...

hælledussan så søt han derre blonde krøllen var!

og superfamily er vel ikke så ille. eller, kanskje hvis man hører på dem ofte. men jeg hører omtrent nøyaktig sju sanger av dem i året, og det er da kozi nok.

Anonym sa...

marit verver alle (ufrivillige som frivillige) til gingerforeninga.

Anonym sa...

superfamily er schtøgt som faen! jeg backer deg der.

Anonym sa...

aw cutiepies!